Dybel ramowo-elewacyjny AST do murów otworowych 8x100 1039.0015 Zobacz większe

Dybel ramowo-elewacyjny AST do murów otworowych 8x100 1039.0015

1039.0015

Nowy produkt

Dybel ramowo-elewacyjny AST do murów otworowych

Wkręt: TORX

Średnica koszulki: fi 8mm

Długość koszulki: 100mm

Długość wkręta: 100mm

Podłoże

mury z cegły wapienno-piaskowej, pustaków, sitówki, dziurawki i innych cegieł otworowych, betonu lekkiego, pumeksu oraz podobnych materiałów budowlanych.

NIE STOSOWAĆ W MATERIAŁACH PEŁNYCH, TWARDYCH.

Więcej szczegółów

Dostępny

0,64 zł brutto

Więcej informacji

Dybel ramowo-elewacyjny AST do murów otworowych

Wkręt: TORX

Średnica koszulki: fi 8mm

Długość koszulki: 100mm

Długość wkręta: 100mm

Podłoże

mury z cegły wapienno-piaskowej, pustaków, sitówki, dziurawki i innych cegieł otworowych, betonu lekkiego, pumeksu oraz podobnych materiałów budowlanych.

NIE STOSOWAĆ W MATERIAŁACH PEŁNYCH, TWARDYCH.

 

Zalety

  •   - przedłużona strefa rozpierająca gwarantuje maksymalną wytrzymałość w pustakach i materiałach otworowych,
  •   - specjalny wewnętrzny kształt dybla zabezpiecza przed przedwczesnym rozpieraniem,
  •   - skrzydła antyrotacyjne zapobiegają obracaniu się dybla w otworze podczas montażu,
  •   - wypustki koszulki wypełniają puste przestrzenie i wykorzystują przegrody w podłożu do zablokowania dybla,
  •   - pewny montaż dzięki nacięciu gwieździstemu torx w łbie wkręta,
  •   - tępo wykonany gwint na wkrętach nie tnie dybla, maksymalnie rozpierając go podczas wkręcania,
  •   - długa tuleja dybla idealnie chroni wkręt przed korozją i umożliwia najwygodniejszy montaż przelotowy,
  •   - natychmiastowa obciążalność i maksymalne bezpieczeństwo dzięki specjalnie opracowanej geometrii śruby i koszulki,
  •   - krajowa ocena techniczna Instytutu Techniki Budowlanej (ITB).

 

Materiał

  •   koszulka dybla - wysokowartościowy poliamid (nylon 100%) odporny na niszczące procesy starzenia, warunki panujące na zewnątrz budynków oraz temperatury od -40°C do +100°C.

wkręt - stal węglowa zabezpieczona przed korozją poprzez ocynkowanie na biało.